Mijn Volgertjes

donderdag 23 mei 2013

kaart 7/10 voor mijn opa en oma

Hallo bloggertjes,

Hier dan kaart 7/10 van de kaarten voor mijn opa en oma, zoals beloofd...

Voor iedereen die de eerdere berichtjes niet heeft gelezen, in december afgelopen jaar waren mijn opa en oma 50 jaar getrouwd en daarvoor had ik 10 kaarten gemaakt. Ik was bezig met deze op mijn blog te plaatsen, maar dat had ik even onderbroken door allemaal andere dingen. Nu dus het vervolg en we zijn alweer bij kaart nummer 7!

De andere drie kaarten komen van de week erop te staan. De voorgaande kaarten kun je hier vinden.

Groetjes van Sandra

1 opmerking:

  1. Dit is ook weer een leukje en mooi papier
    heb je gebruikt ☺

    Fijne knutselweek nog gewenst ☺
    Lieve grtjsss van Erica ¤
    heidebloempjuh.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor het achterlaten van je reactie! Ik vind het echt super om te lezen.