Mijn Volgertjes

woensdag 22 mei 2013

Kaart 6/10 en hobbyidee-update

Hoi,

Vandaag een kaart voor jullie die komt uit de collectie van mijn kaarten voor mijn opa en oma (de eerste kaart vind je hier, voor de andere kaarten zie de maanden december en januari). Dit werd een tijdje onderbroken door allemaal andere creaties, maar ik ben van plan de komende dagen deze blogposts nog af te maken. Ik moet namelijk nog 4 kaarten laten zien! (deze kaart niet meegerekend)

Hier zie je de waaierkaart (kaart 6/10):













En nog even een update over Hobbyidee: mijn kaarten staan momenteel op de website (www.hobbyidee.nl) in de banner en ze komen binnenkort ook nog op de facebookpagina. Deze kaarten zal ik volgende week ook nog hier op mijn blog plaatsen, zodat iedereen ze kan zien :D

Groetjes Sandra

1 opmerking:

  1. Wat een leuk en origineel waaiertje heb je gemaakt,
    lekker vrolijk en fleurig, leuk hoor ☺

    Fijne knutselweek nog gewenst ☺
    Lieve grtjsss van Erica ¤
    heidebloempjuh.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor het achterlaten van je reactie! Ik vind het echt super om te lezen.