Mijn Volgertjes

maandag 4 maart 2013

Lang geleden...

Tjonge, ik zie nu ineens dat het alweer meer dan een maand geleden is dat ik een berichtje achterliet!
Ik merk wel dat de lol van het bloggen langzamerhand steeds minder wordt... Weinig reacties erop, maar daar komt het volgens mij niet door...(ik weet, ik laat zelf ook niet zoveel reacties achter).

Ik ben gewoon druk met vanallesennogwat, en dit vind ik dan denk ik toch wat minder belangrijk. Sorry!

Ik zal kijken of ik misschien wat vaker een kaart kan plaatsen zonder lang verhaaltje ofzo...

------xxx------

1 opmerking:

  1. Hee Sandra, je maakt leuke kaartjes hoor, en ik
    vind het leuk om ze op je blog te zien.
    Probeer idd vaker bij anderen langs te gaan en
    je zal zien dat jij ook snel meer volgers erbij
    krijgt, zo heb ik het ook gedaan hoor.
    Zonde als je de zin ervan kwijtraakt, kom op,
    pak de draad weer lekker op, leuke kaartjes maken
    en plaatsen en het gaat helemaal goed komen.
    En je kaartje vind ik super trouwens ☺

    Fijne nieuwe (knutsel) week,
    lieve grtjsss Erica ¤
    heidebloempjuh.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor het achterlaten van je reactie! Ik vind het echt super om te lezen.