Mijn Volgertjes

maandag 11 maart 2013

Hobbyidee...

Hoi,

Wat ik jullie nog niet verteld heb, is dat ik sinds een paar maanden lid ben van het designteam van Hobbyidee. Alles duurde een tijdje om te regelen, maar nu is het officieel.
Ik heb zaterdag de eerste paar kaarten verstuurd en als het goed is komen deze dan in het blad terecht.
Ik zal (als het blad uit is) de kaarten ook op dit blog zetten.
Hoe dit verder allemaal loopt, weet ik nog niet precies, maar ik houd jullie op de hoogte!

xxx - Sandra

1 opmerking:

  1. hoi sandra
    een erg vrolijke en stralende kaart en hartstikke leuk dat je daarvoor gevraagd bent,is toch een eer en kijk met belangstelling uit naar wat er in het blad komt van jou hand!
    groetjes van corry

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor het achterlaten van je reactie! Ik vind het echt super om te lezen.