Mijn Volgertjes

maandag 31 december 2012

Laatste berichtje van 2012!! (kaart 2/10)

Jaaaaaaaaaaaaaaa, het allerlaatste berichtje van 2012 ben ik nu aan het schrijven!

Vannacht is het zover, dan gaat al het vuurwerk weer knallen (of niet als je er niet van houdt - of nu al, als je niet kunt wachten tot vannacht).
Ik wens iedereen een gelukkig nieuwjaar toe met alle goeds voor 2013 en ik hoop dat alle wensen vervuld gaan worden!

Dan hier nog even het 2e kaartje voor mijn opa en oma.

 
Omdat mijn opa en oma ook vaak vragen: 'Heb je nog mannenkaarten?'
Haha, die maak ik nooit zoveel, want die zijn niet zo leuk om te maken. 
Hebben jullie dat ook?
Dan kan je niet met een lintje hier, een bloemetje daar, een frutseltje zus en een roosje zo.
Ze worden snel te vrouwelijk. 
Nee, mannenkaarten zijn niet mijn ding. Ik kan ze wel maken hoor, en doe het ook af en toe (zoals hierboven), maar andere kaarten zijn wel leuker om te doen.
(niet dat ik mannekaarten nou stom vind om te maken hoor)
 
Dit was het weer voor vandaag, tot volgend jaar en ik wens je een jaar toe met veel knutseltijd & inspiratie
 
Groetjes Sandra

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Dankjewel voor het achterlaten van je reactie! Ik vind het echt super om te lezen.