Mijn Volgertjes

maandag 12 november 2012

Studiereis & klassenuitje

Hoi,

ik heb vandaag op school het boekje gekregen met alle studiereizen erin waar je uit kunt kiezen. Ik ben er nog niet helemaal uit, haha zoveel keus en je kan maar 1x! Ik kan volgend jaar ook nog wel, maar dan wil ik naar Rome. Hier even alle mogelijkheden:
  • Antwerpen, Brussel en Gent (met o.a. een bezoek aan het moderne kunstmuseum SMAK, een rondleiding door het Europees Parlement en we gaan naar het Koninklijke Museum voor Schone Kunsten)
  • Barcelona (met o.a. een bezoek aan de Sagrada Familia, een flamenco-show en naar het Park Güell)
  • De Franse Alpen (een sportieve week met o.a. Rafting, Mountainbiken en Orientatieloop met een kaart en kompas)
  • Londen (met o.a. een wandeling door de stad met begeleiding van een Engelse gids, een bezoek aan de wijk Brick Lane waarbij de gids alles vertelt over Jack the Ripper en naar The Tower of London, The British Museum en Picadilly Circus)
  • Oostenrijk (o.a. klimmen en abseilen, raften, paintballen en hiken)
  • Parijs (met o.a. een bezoek aan het Louvre, Centre Pompidou en Montmartre met Place du Tertre en Sacré Coeur, een boottocht over de Seine en natuurlijk niet te vergeten naar de Eiffeltoren)
  • Praag (met een stadswandeling, een bezoek aan Prager Burcht, een boottocht over de Moldau, een bezoek aan het het Mucha museum en naar Theresienstadt, een voormalig concentratiekamp uit de Tweede Wereldoorlog.)
  • Surfen in zuid-west Frankrijk (waaronder natuurlijk surfen, een beachvolleybaltoernooi en een dagje naar de stad)
  • Rome (maar daar kan ik dit jaar nog niet heen)
Dat zijn dus alle kampen waar ik heen kan, ik heb mijn keuze nog niet gemaakt. Ik twijfel nog tussen Barcelona, Praag en een weekje België.

Wat zou jij doen als je mocht kiezen?

Hier heb ik nog even een kaartje voor jullie. Vanavond gezellig uiteten met school, een klassenuitje met heel V4, dus dat wordt gezellig!

Groetjes, Sandra

2 opmerkingen:

  1. Hoi Sandra
    Je kaart ziet er erg romantisch uit met die prachtige roos en ja die keuze moet je echt zelf maken,hihi fijne avond met lekker smikkelen
    Groetjes van corry

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik ben vandaag je volger geworden omdat ik zoveel leuks zag op je blog.
    groetjes jopie

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor het achterlaten van je reactie! Ik vind het echt super om te lezen.