Mijn Volgertjes

donderdag 28 juni 2012

Jarig & dansende beertjes

Hoi,

vandaag ben ik jarig en vanochtend had ik al een aantal cadeautjes gekregen! Van mijn ouders heb ik kaartkarton, paarse roosjes en glitterkarton gekregen. Van mijn broertje kreeg ik 2 blokjes vintage achtergrondpapier, stoffen roosjes, metallic gedessineerd papier, foamtape en een paar 3D-vellen. Zondag vier ik mijn verjaardag voor familie, dan komen er vast nog wel wat andere cadeautjes.

Nou, hier de de kaart voor aujourd'hui:


Groetjes Sandra

3 opmerkingen:

  1. er is er een jarig hoera hoera
    dat kan je wel zien dat is zij

    sandra van harte gefeliciteerd met je verjaardag
    en maak er een leuke dag van
    gr.agnes

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hoi sandra
    van harte gefeliciteerd en wat ben je lekker verwend met al die hobbyspullen en zo kan je lekker vooruit om mooie kaarten te maken,zoals deze erg vrolijk van kleur!
    vast een fijne dag als je het gaat vieren:-))
    groetjes van corry

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Sandra alsnog gefeliciteerd met je verjaardag ik hoop dat je een leuke verjaardag zult hebben zondag een fijne dag gewenst
    Als je kans wilt maken op de candy bij mij word dan nog even volger ik heb me bij jou al aangemeld leuk toch?
    groetjes van Joke Mulder

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor het achterlaten van je reactie! Ik vind het echt super om te lezen.