Mijn Volgertjes

donderdag 21 juni 2012

Winterkaart in de zomer?

Hoi,

mijn blog is al een paar dagen een beetje levenloos maar hier is dan eindelijk weer een berichtje hoor!




Het is Beertje Paddington - hij is aan het schaatsen - dan denk je natuurlijk waarom maakt ze als het bijna zomer is een winterkaart?

Nou, deze kaart komt uit mijn voorraad, want ik maak lang niet elke dag een kaart, want daar heb ik door de weeks niet veel tijd voor, maar meestal maak ik er zaterdag en zondag ongeveer 10, dus toch nog 10 per week. Ik vind het leuker om elke dag één kaart te posten dan heel veel tegelijk, want zo wordt mijn blogje toch wat meer bekeken :D
Deze kaart was al van wat langer geleden, vandaar dat hij niet zo bij het weer vandaag past.

Ik hoop dat je hem ondanks het feit dat ik heb al een tijdje geleden gemaakt heb, toch nog mooi vindt.

Nog veel hobbyplezier,,

Sandra

1 opmerking:

  1. hoi sandra
    vind het erg knap van je dat je zo 10 kaarten per week kan maken ,nou dat red ik echt niet hoor!! en deze paddington is erg leuk en zeker voor de winterkaarten! veel succes met al je proefwerken en zou zeggen toi-toi-toi!!
    groetjes van corry

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor het achterlaten van je reactie! Ik vind het echt super om te lezen.