Mijn Volgertjes

dinsdag 12 juni 2012

Anton Piek

Hallo,

Ik heb deze kaart gemaakt met een plaatje van Anton Piek. Ik wil hiermee meedoen aan een challenge van Dutchcardlovers. Ik hoop dat het kan, ik had nog een het plaatje nog liggen en vond het er super geschikt voor en naar mijn mening is Anton Piek wel nostalgisch. Ik zal jullie niet langer in spanning houden hier is hij dan:


Vind de kaart zelf wel geslaagd en ik was vooral trots op het tekstlabeltje. Ik had het geprint van internet en toen met inkt er op gegaan en ik vind het resultaat wel mooi!

Tot het volgende blogbericht,
Sandra

4 opmerkingen:

  1. Heel leuk uitgevoerd, bedankt voor je deelname aan dcl

    groetjes yvon

    BeantwoordenVerwijderen
  2. hoi sandra
    erg mooi geworden,dit is pure nostalgie:-)) en veel succes met de challenge
    groetjes van corry

    BeantwoordenVerwijderen
  3. De plaatjes van Anton Pieck blijven mooi! leuk gedaan en fijn dat je meedoet bij DCL!
    Groetjes cornelie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ja mooie nostalgische plaatjes. Leuk hoor. Bedankt voor je deelname aan DCL.

    BeantwoordenVerwijderen

Dankjewel voor het achterlaten van je reactie! Ik vind het echt super om te lezen.