Mijn Volgertjes

maandag 4 juni 2012

Lente

Hallo en daar ben ik weer!
Today heb ik een lieve lentekaart. De stansjes heb ik gekregen van een aantal hobbymaatjes op de Hobbyjournaalsite. Heel erg bedankt daarvoor!



Hiervoor heb ik gebruik gemaakt van:
  •  een creme kaart van 21 bij 14.8 (dubbelvouwen)
  • een stukje groen papier
  • het 3D-plaatje
  • een randje dat bij het knipvel zat
  • bloemen en blaadjes stansjes (gekregen)
  • 4 gouden hartjes-strasssteentjes
  • een versierinkje te zien op het 3D-plaatje (geen idee waar het vandaan komt een keer gekregen en de verpakking was er al af, dus ik weet ook niet van welk merk het is)
Hopelijk levert dit wat inspiratie en nog veel hobbyplezier!

Sandra



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Dankjewel voor het achterlaten van je reactie! Ik vind het echt super om te lezen.